Реклама у ліфтах лише недавно стала цивілізованою. Ще кілька років тому у кабінці ліфта можна було побачити стихійні оголошення, які не викликали довіри через зовнішній вигляд та інші негативні фактори. Враховуючи те, що реклама у ліфтах має ряд унікальних переваг, зовсім не дивує той факт, що багато підприємців взяли на озброєння цей спосіб інформування.


Щодня тисячі людей користуються ліфтами. Тому розміщення реклами на носіях у ліфті вигідне абсолютно всім компаніям, що пропонують на ринку свої товари та послуги. Навіть той невеликий проміжок часу, що людина перебуває у ліфті, можна провести з користю, а головне – дізнатися щось нове. Якщо в автобусі, трамваї або таксі пасажири можуть читати, думати, мріяти або просто дивитися у вікно, то у ліфті їм просто нікуди відвести очі – увагу привертають яскраві рекламні картинки та слогани.

Також якщо рекламна кампанія спрямована на більш широку цільову аудиторію України і не обмежена лише Львовом, «КІ Медіа» пропонує розширити ареал її дії залученням рекламних площин у ліфтах таких міст, як Тернопіль, Чернівці, Рівне, Луцьк, Дніпропетровськ, Кривий Ріг, Одеса, Харків.

Розміщення інформації у ліфтах
— один з популярних видів реклами у житлових будинках, повз яку неможливо пройти, яку неможливо викинути, як це буває з постерами, листівками тощо. Щодня потенційні споживачі як мінімум 30-50 секунд перебувають у кабінці ліфта і цього достатньо, щоб звернути увагу на розміщену там інформацію, адже інші відволікаючі фактори відсутні.
Переваги розміщення інформації на ліфтбордах (рекламних стендах):

- фіксування уваги на ліфтборді – перебуваючи у замкненому просторі, люди сприймають інформацію значно краще, ніж інші види реклами;
- багаторазова та довготривала дія реклами – мешканці багатоповерхівок щоденно користуються ліфтом як мінімум два рази;
- захищеність рекламних матеріалів на ліфтбордах від псування – наявність спеціального скла, ліфтборд має міцну металеву основу;
- можливість обрати район, вулицю і будинок, де буде розміщена інформація про ваші послуги та продукти;
- своєчасне та оперативне розміщення рекламної інформації ;
- реклама у ліфтах помітна. На першому поверсі вашу рекламу побачать, на другому – прочитають, на третьому – приймуть рішення;
- вплив на цільову аудиторію при проведенні локальних рекламних кампаній;
- застосування нестандартних креативних рішень;
- відслідковування ефективності реклами.

Статистика свідчить:
85% відгуків про рекламу у ліфтах позитивні;
84% опитуваних мимоволі сприймають рекламу у ліфті;
82% респондентів відповіли, що з цікавістю знайомляться з інформацією на рекламному стенді.
Варто ще раз підкреслити, що реклама на ліфтбордах – це можливість достукатися до багатьох. У вирі сучасного життя більшість успішних людей, які цінують свій час, майже не переглядають телепрограми, не встигають уважно послухати радіо і навіть роздивитися плакати на вулиці. Ці люди також потребують товарів та послуг, тож у них є півтори хвилини щодня, щоб дізнатися про Вас.